دسته‌ها
دیجیتال مارکتینگ

الگوریتم های اینستاگرام

بنام خدا

الگوریتم های اینستاگرام امروزه به مراتب در حال پیشرفته شدن هست.

هدف این همه الگوریتم و سخت گیری چیه ؟! 

خیلی ساده و شفاف ::

احترام به سلیقه کاربر ها!

 

حالا سلیقه کاربر ها چیه؟ ( چند مورد ساده ولی فالوور بیار )

۱- بتونن ویدیو شما رو بدون صدا ببینن و بتونن متوجه بشن چی به چیه ( یعنی ویدیو هاتون زیر نویس داشته باشه.

۲- محتوای پست شمارو تا حدود زیادی از طریق کاور بتونن پیدا کنن و مطالعه کنن و نیازی نباشه کل اسلاید ها یا کل ویدیوتون رو ببینن تا بفهمن چی به چیه

۳- کپشن واضح و روان

۴- هدف و محتوای صحیح و واقعی

۵- اطلاعات درست و صحیح با ارائه مستندات

۶- ویدیو های رنگی و جذاب

و …

( احتمالا تا الان متوجه شده باشید که اینستاگرام دقیقا دنبال چیه؟ )

بله دقیقاً درست متوجه شدید. جذابیت – سرگرمی – حفظ کاربر داخل این برنامه و …

 

حالا انقدر کلی و ساده قطعاً کارساز نیست.

پس در ادامه به صورت کاملا دقیق براتون میخوام راجع به عنوان زیر بنویسم:

شناخت الگوریتم های اینستاگرام به صورت تخصصی ( کارگاه تخصصی ) 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.